16 de març 2009

A punt d'arribar al 100%


Ja estem a punt d'arribat al 100% del Taller de Televisió amb Antoni Esteve. Avui és l'últim dia de classe de l'assignatura. L'ordre d'avui és el següent: mirar el Magazine a l'Auditori, fer el confessionari personal amb el professor i per últim però no menys important farem un pica-pica de despedida.
He de dir que aquest trimestre m'ha passat molt ràpid. Recordo amb detalls el primer dia que vam arribar a la nova facultat de Ca l'Aranyó. Va ser una sensació molt estranya, veniem de les vacances de Nadal i durant tot el dia vaig tenir molt de fred tant al bar com a les aules. Semblava que la calefacció no funcionava bé i el bar com era a l'aire lliure, produïa una sensació poc agradable. Vaig pensar que si durant tot el trimestre a la facultat faria tant de fred, ho tenia una mica malament. Però poc a poc em vaig acostumar a la nova facultat, ja no era tan freda i cada vegada era una mica més familiar.
Recordo també el primer dia de Taller de TV, quan vam acabar la classe el professor ens va dir que haviem consumit un 5% de l'assigantura. Jo acabava de venir de vacances i encara no havia canviat el xip, he de dir que em va xocar sentir aquesta frase però després vaig acostumar-m'hi i va ser una manera de calcular el temps de l'assignatura.
Poc a poc van arribar els informatius i el moment més esperat: el Magazine! Recordo cada vegada que el professor penjava al blog les tasques que cadascú havia de fer a l'informatiu, semblava com si repartia els papers d'una obra de teatre. Jo esperava amb ganes el moment de saber que em tocaria fer a l'informatiu, era un moment de neguit i certa il·lusió.
Hem compartit moltes coses durant l'assignatura: riures, nervis, il·lusió, aprendre coses noves, veure els errors...
Com va dir l'altre dia l'Antoni Esteve: "ara estariem preparats per començar un Taller de Televisió, això només ha sigut una preparació". Crec que és una frase molt encertada i que encara hem d'aprendre moltes coses però el temps és el que tenim, no podem fer-hi res.
Ara arriba el moment de començar les pràctiques, qui sap si estaré a televisió, ràdio o premsa. És un misteri encara per resoldre. Només espero que em doni una bona base per poder començar en el món laboral d'aquesta professió com és el Periodisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada